loading...
neesaagp30
hp بازدید : 105 شنبه 21 تیر 1393 نظرات (0)

برای تمایز بیشتر سبک نمایش و رنگ بوکمارک را تغییر دهید برای این کار بر روی بوکمارک کلیک راست کنید و گزینه Properties را انتخاب کیند و در سربرگ Appearance رنگ و سبک مورد نظرتان را تنظیم نمایید.

  برای افزودن اکشن به سربرگ Actions بروید .در این سربرگ پنجره زیر را می بینید. در مقابل منوی کشویی Select Action –انتخاب اکشن- گزینه ی : یکی از گزینه های منو را اجرا کن ، وجود دارد به این معنی که یکی از گزینه هایی که بعد ازکلیک برروی Add در منوی کشویی باز شده انتخاب می کنید اجرا خواهد شد.همانطور که ملاحظه می نمایید اکشن نخستین : رفتن به یک صفحه در این سند، صفحه شماره1 ، سطح بزرگنمایی به اندازه عرض صفحه، است که مورد نظر ما نیست می توانید در همین حالا یا بعد از اضافه کردن اکشن جدید آنرا حذف کنید.

  خوب پس برای اضافه کردن اکشن باز کردن یک وبسایت در منوی کشویی مقابل  Select Action گزینه Open a web link را برگزینید و آدرس وبسایت مورد نظر را وارد کنید و در صورتی که اکشن نخستین را حذف کرده اید بر روی Ok کلیک کنید تا تغییرات بر روی بوکمارک اِعمال شود.

برای اطمینان از درست ساخته شدن بوکمارک و اکشن آن بر روی شمایل icon بوکمارک ساخته شده یک بار کلیک کنیدیا بعد از کلیک راست گزینه Go to bookmark را انتخاب نمایید و درپنجرهی به نمایش در آمده بر روی Allow کلیک کنیدتا اجازه اتصال به اینترنت را به نرم افزار داده شود. اگر نحوه انجام کار صحیح باشد و به اینترنت وصل باشید وبسایت مورد نظر را در صفحه مرورگرتان مشاهده خواهید کرد.

افزودن اکشن پرینت به بوکمارک

خوب برای این اکشن پس از ایجاد بوکمارک با نام مناسب مانند تصویر و تنظیمات رنگ و سبک مورد نظر در سربرگ اکشن اکشن پیش فرض نخستین را اتنخاب و حذف نمایید و گزینه Execute a menu item دست نزنید و بر روی Add کلیک کنید و از میان گزینه ها ، File>Print را انتخاب کنید و تغییرات را باکلیک بر روی Ok تایید نمایید .

برای امتحان بوکمارک بر روی شمایل آن یک بار کلیک کنید در صورت انجام صحیح ساختن بوکمارک پنجره پرینت به نمایش در خواهد آمد.

 

ذخیره فایل پی دی اف، ذخیره تغییرات

پس از ایجاد بوکمارکها و انجام تغییرات موردنظر نوبت به ذخیره فایل پی دی اف می رسد.می توانید از طریق مسیر File /Save تغییرات را روی فایل اولیه ذخیره کنید یا از طریق مسیرFile / Save As/PDF یک فایل جدید با نام دیگر بسازید. از طریق مسیر File / Save As/Reduce Size PDF و انتخاب گزینه Retain Existing فایل را با کاهش حجم و حفظ کیفیت متناسب با نسخه اکروباتیکه با آن در حال کار هستید ، تولید نمایید.یا یکی از گزینه های اکروبات را به منظور سازگاری فایل خروجی با آن ، برگزینید.
همچنین می توانید برای استفاده از فایل در دستگاه های همراه مانند موبایل،عملیات بهینه سازی را انجام دهید تا حجم فایل بیشتر کاهش یابد؛ البته به شرطی که از کیفیت فایل خروجی برای شما زیاد مهم نباشد. برای این کار مسیر زیر را دنبال کنید .

File > Save As > Optimized PDF

 

در پنجرهPDF Optimizer کافیست در کادرSetting گزینهmobile را بر گزینید با این کاربه طور خودکار ،در کادر make Compatible with، عبارتAdobe Acrobat 7 or Laterانتخاب شده و فایل سازگار با نسخه 7 و بالاتر ادوبی اکروبات ساخته خواهد شد. با کلیک بر روی Okفایل پی دی اف بهینه شده برای دستگاههای همراه با حجم کمتر تولید می شود.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط دریافت پنل رایگان به همراه خط اختصاصی با پیش شماره 50005 در تاریخ 1393/09/07 و 2:15 دقیقه ارسال شده است

باسلام خدمت شما مدیر عزیز

جهت ثبت نام پنل اس ام اس رایگان با همراه خط اختصاصی با پیش شماره 50005 می توانید به آدرس

http://50005.mida-co.ir

مراجعه نمائید.

منتظر حضور گرمتون هستیم

mida-co.ir

این نظر توسط پیشنهاد یک کسب کار هوشمندانه در تاریخ 1393/08/26 و 1:25 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما

این پیام احتمالا آینده ی تجاری شما را متحول خواهد کرد

شما می توانید با حداقل سرمایه ی اولیه ،

صاحب جامع ترین مرکز فروشگاهی و خدماتی شهرتان شوید

جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت WWW.IBP24.ORG مراجعه نمایید

این نظر توسط سامانه پیامک در تاریخ 1393/07/02 و 1:36 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما مدیر محترم
شما می توانید با عضویت در طرح همکاری فروش پنل و خطوط پیامکی از بازدید کننده وبلاک خود درآمد کسب کنید
ابتدا وارد آدرس زیر شوید و مراحل ثبت نام رو کامل نمائید
http://sms.mida-co.ir/hamkar
سپس وارد پنل کاربری شوید و از قسمت شبکه فروش و بازاریابی کد های مربوط به فروش پنل را در سایت خود قراردهید بعد از معرفی هر کاربر به شما 25 درصد سود فروش داده می شود
جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت زیر مراجعه نمائید
mida-co.ir
info@mida-co.ir


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 11
  • بازدید ماه : 15
  • بازدید سال : 432
  • بازدید کلی : 4,312